Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Błażej_30

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Salon Tmobile odwiedziłem gdyż chciałem dowiedzieć się skąd na moim koncie znalazły się pewne należności. Niestety dodzwonienie się do konsultanta i prośba o pomoc graniczy z cudem. Postanowiłem spróbować w salonie. Odwiedziłem salon w centrum handlowym Silesia. W punkcie znajdowała się pracownica oraz praktykantka, która była szkolona. Nie było innych klientów, więc zostałem poproszony do stanowiska. Przekazałem konsultantce mój problem i od razu usłyszałem, że niestety nie może mi tego sprawdzić. Trochę to było dla mnie dziwne, przecież to jest punkt T-mobile, więc pracownica powinna mieć możliwość sprawdzenia wszystkiego i odpowiedzi na moje pytania. Na szczęście pracownica po chwili postanowiła jednak sprawdzić czy da się odpowiedzieć na moje pytanie. Zostałem poproszony o numer i hasło, praktykanta powoli szukała rozwiązania mojego problemu i po chwili podała mi odpowiedź. Więc jednak można uzyskać odpowiedź, jeśli się chce trochę poświęcić czasu klientowi. Pracownice ubrane były w firmowe stroje, posiadały identyfikatory.