Opinia użytkownika: Monika_2517
Dotycząca firmy: INGLOT
Treść opinii: Po wejściu do lokalu i podejściu do półki z cieniami do oczu, pani z obsługi w miły sposób zaoferowała swoją pomoc. Ponieważ zależało mi na znalezieniu konkretnego koloru, poprosiłam o pokazanie mi takiego. Niestety, Pani obsługująca nie potrafiła pokazać mi odpowiedniego odcienia, prawdopodobnie wynikało to z nieznajomości oferty - gama kolorów jest faktycznie olbrzymia, ze względu na to obsługa powinna mieć doskonałe w tym rozeznanie, kiedy klient ma sprecyzowane upodobania. W międzyczasie druga Pani z obsługi zmywała sobie lakier do paznokci siedząc niedaleko. Nie tylko powodowało to dość nieprzyjemny zapach w lokalu, ale jednocześnie wskazywało na ignorancję tego co się działo na sklepie. Dodam, że byłam jedynym klientem. Trzecia Pani układała produkty w szufladach. Po jakimś czasie udało mi się znaleźć odpowiedni kolor, przy raczej nikłej pomocy ze strony całej obsługi. Zakończenie transakcji przy kasie również nie było zbytnio przyjemne, ze względu na to że nie mogłam zapłacić gotówką, ponieważ w kasie nie było jak wydać reszty. Pani, mimo moich deklaracji, że nie mam drobniejszych pieniędzy, nakłaniała mnie do płatności kartą. Ponieważ zależało mi bardzo na tym produkcie, zapłaciłam, chociaż z niechęcią. W taki niezbyt przyjemny sposób skończyła się moja wizyta w tym salonie. Nie zamierzam tam wracać - może znajdę inny salon Inglot, gdzie jest lepsza obsługa?