Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W dniu 24 marca zakupiłam tablet Nexus 7, po dokonaniu rezerwacji internetowej. Ponieważ mam problem z zasięgiem WIFI w moim domu , to nastepnego dnia rano zdecydowałam sie na wymianę tego modelu na tablet Nexus 7 3G ( droższy o 400 zł). Okazało się , że rezerwacja internetowa z odbiorem w sklepie nie jest tozsama z zakupem internetowym i wymiana jest niemożliwa. Jednak w drodze wyjatku , zdecydowano się na wymianę ( akceptacja trwała kilka godzin). Gdy późnym popołudniem dotarłam ponownie do sklepu, kierownik stwierdził, że nie posiada w sklepie i w magazynie w/w tabletu. Oczekiwanie na zrealizowanie zamówienia trwało by kilka dni , a po takim czasie wymiana bedzie niemożliwa. Chciałam zwrócić zakupiony w poprzednim dniu tablet, ale dowiedziałam się, że jest zgoda tylko na wymianę nie na zwrot. W konsekwencji nie załatwiłam nic i zostałam ze sprzętem, który w żaden sposób mnie nie satysfakcjonuje. Dlatego od tego czasu wszystkim znajomym odradzam zakupy w Euro, jest to niestety instytucja, która powinna funkcjonować 20 lat temu a nie obecnie , gdy rynek jest nastawiony na klienta.