Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W dniu 15 kwietnia br. dokonałem zakupu walizki w CH Bielawy w Toruniu, dokładniej w sklepie Carrefour. Walizka była zabrudzona, jak reszta z tego modelu. Na dziale nie było nikogo do pomocy, nie wiedziałem, czy się doczyści czy też nie. Zaryzykowałem i udałem się do kasy. Kasjerka stwierdziła, że nie podejmuje decyzji co z tym zrobić, ale zadzwoni, aby połączono ją z pracownikiem działu. Kilka prób nie dało efektu, nie chciałem wstrzymywać kolejki, więc kupiłem walizkę i udałem się, za radą kasjerki do informacji, okazało się, że pracownik działu był tam. Nie wiedział co w tym wypadku zrobić, nie potrafił powiedzieć, dlaczego wszystkie walizki są brudne. Poinformował mnie, że moge doczyścić w domu, jak nie to najwyżej zareklamuję. Poczułem się jak niechciany klient z problemem, moja dziewczyna odczuła to samo.