Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: 1. Brak zastrzeżeń do aparycji obsługi - raczej przestrzegany standard firmowego ubioru.2. Bardzo ciężko znaleźć pracownika chętnego do obsługi, widziałem jak kilku z nich przebywa na zapleczu (zwyczajnie się ukrywa przed klientem) i w najlepsze prowadzi wesołą konwersację.3. Tylko nieliczni pracownicy reprezentują rzetelny poziom wiedzy o produkcie, często nie potrafią szczegółowo uargumentować swojej opinii o wyższości jednego towaru nad drugim (poza wyższą ceną).4. Moim zdaniem nieuczciwość pracowników sporządzających umowy ratalne - nagminnie narzucają klientom ubezpieczenie kredytu, które zgodnie z ustawą nie może być obowiązkowe. Standardowa wiązanka to "bank zgodził się na udzielenie kredytu, ale pod warunkiem ubezpieczenia" co wiem, że nie może być prawdą gdyż sam pracowałem jako sprzedawca przez kilka lat w konkurencyjnej sieci z elektroniką i oferując raty jednocześnie w trzech różnych bankach sam wybierałem rodzaj rat (oprocentowanie) oraz czy mają być ubezpieczone.5. Dobry asortyment na miejscu, dzięki czemu jest możliwość obejrzenia i dotknięcia sprzętu, który chcemy kupić zatem sklep nie sprzedaje wirtualnego towaru.