Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Przydałaby się poprawa w zakresie komunikacji, ponieważ:mBank NIE POWIADAMIA I TRACI: skończyła mi się ważność stałego zlecenia przelewu, które zdefiniowałem dosyć dawno temu i nie pamiętałem daty zakończenia. Dobrze byłoby więc, aby bank wysyłał jakieś przypomnienie, ponieważ jeśli klient przyzwyczaił się że co miesiąc przelew wychodzi, a tym razem nie wyjdzie to mogą z tego tytułu spotkać klienta kłopoty. Bank ma przecież adres e-mail, nr komórki i może mu o tym przypominać podkreślając troskę o klienta. mBank POWIADAMIA I TRACI: przy definiowaniu nowego zlecenia stałego wpisałem datę dzisiejszą. System przyjął dane, wysłał mi SMS z kodem potwierdzającym, a dopiero po wpisaniu tego kodu poinformował mnie, że data jest błędna, zmieniłem ją i dostałem kolejny SMS. Szkoda pieniędzy na takie komunikaty, dlaczego system nie sprawdza daty przed wysłaniem SMS? Lepiej byłoby aby ten zaoszczędzony w ten sposób SMS trafił do mnie później, w celu przypomnienia że termin zlecenia stałego wygasa (problem opisany w akapicie wyżej).