Opinia użytkownika: JK_3
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Wizyta została przeprowadzona w dniu 12-04-2013 o godzinie 19:15. Po zatankowaniu paliwa udałam się do sklepu w celu zapłacenia. Podczas tankowania zauważyłam, że kosze na śmieci były opróżnione, śmieci nie leżały na chodnikach. Woda w wiaderku służąca do umycia szyb była już lekko brudna. Na całości obejścia panował ogólny porządek. Po wejściu do sklepu zostałam od razu zauważona przez pracownika, który obsługiwał inną osobę, jednak kiwnął mi "dzień dobry" i lekko uśmiechnął się. Ustawiłam się w kolejce, na obsługę czekałam 4 minuty 53 sekundy, gdyż jeden pracownik przygotowywał hot-dogi, a drugi w tym czasie obsługiwał innego klienta sprzedając kupony lotto. Przed zapłatą kasjerka zapytała o potrzebę wystawienia faktury, odmówiłam, zaproponowała zakup batonika oraz napoju - odmówiłam. Reszta pieniędzy została mi poprawnie wydana, po czym kasjerka z uśmiechem na twarzy pożegnała się życząc miłego wieczoru.