Opinia użytkownika: Anna_4607
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Bank znajdował się w bardzo dobrej lokalizacji. Mieścił się w nowym budynku. Wnętrze banku nie przypominało standardowej placówki, z jedną wielką otwartą przestrzenią. Było w nim wiele wnęk i kolumn, a pomieszczenia były oddzielone od siebie częściowo przezroczystymi szybami. Korytarze były kręte, a podłogi wyłożone wykładzinami. Całość dawała poczucie intymności i prestiżu. Nie było kolejki i od razu zostałam obsłużona. Przedstawiłam cel swojej wizyty, a mianowicie: założenie lokaty. Nie przewidywałam żadnych problemów, ponieważ wcześniej na stronie internetowej banku zapoznałam się z regulaminem lokaty, a ponadto uzyskałam już wcześniej informacje w innej placówce. Jakież było moje zdziwienie, gdy pracownik banku uprzejmie poinformował mnie, że do otwarcia lokaty konieczne jest założenie konta bankowego. Nie pomagały moje wyjaśnienia, że na stronie banku informacja była zupełnie inna. Pracownik upierał się przy swoim. Wyjaśnił, że konto to nie wiąże się z żadnymi opłatami i w każdej chwili mogę je zamknąć bez żadnych konsekwencji. Lokata była atrakcyjna i zależało mi na jej założeniu, dlatego zgodziłam się. W między czasie pracownik konsultował się z kimś innym i ostatecznie poinformował mnie, że jednak nie muszę zakładać konta. Zaprosił mnie do kasy, gdzie miałam wpłacić pieniądze na lokatę. Tam, po załatwieniu formalności, kasjer powiedział że prawdopodobnie do zamknięcia lokaty będę musiała jednak założyć konto. Ostatecznie wszystko ma się wyjaśnić, gdy lokata się skończy. Oferta banku jest atrakcyjna, ale niestety pracownicy są słabo poinformowani.