Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Wizyta w salonie T-Mobile w Krakowie przy ulicy KalwaryjskiejKonsultant zauważył mnie zaraz po wejściu do sklepu. Był elegancko ubrany. Po przywitaniu się od razu przeszedł do konkretnej rozmowy.Wypytał mnie o produkty i usługi, które mnie interesują po czym przeszedł do prezentacji odpowiedniej oferty.Po przekazaniu mi informacji na temat abonamentu, który mnie interesował, konsultant poinformował mnie także o obecnej promocji na taryfy internetowe.Widząc moje zainteresowanie konsultant pokazał mi wybrane przeze mnie telefony. Dokładnie je opisując. Wiedziałam, że mam do czynienia z osobą, która naprawdę wie o czym mówi. Przez całą naszą rozmowę czułam zaangażowanie i widziałam szczery uśmiech na twarzy konsultanta.Żegnając się słowami "Jeszcze się zastanowię" konsultant wręczył mi ulotkę, oraz zostawił swoją wizytówkę.Zostałam poproszona także o mój numer telefonuOstatnie słowa przez pożegnaniem były pytaniem o możliwość podpisania umowy jeszcze w tym tygodniu. Uważam, że oferta, którą zaproponował mi konsultant była bardzo ciekawa. I jako klient chętnie podpisałabym ją.Czas naszej rozmowy to około 15 min.