Opinia użytkownika: Karina_110
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Od kilku miesięcy posiadam konto internetowe w mBanku. Jestem z niego bardzo zadowolona, jednakże ostatnio pojawił się pewien problem. Została mi naliczona opłata za kartę, której nie posiadam oraz pominięto mnie przy wypłacaniu drugiej raty premii za otwarcie rachunku. Skontaktowałam się z mLinią, celem rozwiązania tych problemów i wyjaśnienia niejasności. Konsultant był kompetentny i pomocny. Okazało się, że została mi wysłana jeszcze jedna karta, której nie zamawiałam. Stało się tak automatycznie. Nie udało się odzyskać pobranej za nią opłaty, ale konsultant zablokował kartę i już nigdy więcej nie będę musiała za nią płacić. Co do niewypłaconej premii - konsultant poprosił o chwilę cierpliwości, sprawdził warunki promocji, z której skorzystałam i po chwili poinformował mnie, że mam absolutną rację. Spełniłam wszystkie wymagane warunki. Sporządził reklamację, kopię wysłał na moją pocztę e-mail. Po upływie tygodnia otrzymałam pozytywną odpowiedź na moją reklamację, przeprosiny od banku za niedopatrzenie i błyskawicznie premia w kwocie 50zł znalazła się na moim koncie. Nie podobał mi się sposób, w jaki konsultant ze mną rozmawiał, gdy zgłaszałam uwagę o naliczeniu opłaty za kartę, która do mnie nie należy. Próbował mi wmówić, że muszę mieć tę kartę, skoro została naliczona za nią opłata i nie przyjmował do wiadomości, że wina może leżeć po stronie banku. Poza tym wszystko ok, reakcja banku właściwa i ekspresowe uregulowanie należności.