Opinia użytkownika: Adam_816
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Do salonu Plusa udałem się po Internet mobilny. Salon odwiedziłem w godzinach przedpołudniowych. Po wejściu natychmiast zostałem zauważony przez obie pracownice Plusa, które powitały mnie zwrotem "Dzień dobry" i uśmiechem. Decyzja do której podejść należała do mnie. Wygląd salonu na duży +. Jest po prostu ciekawy, co uprzyjemnia chwile nudnego wpisywania danych do komputera. Wszystkie egzemplarze smartfonów/tabletów można wziąć do ręki i przymierzyć się do przyszłego sprzętu. Pracownica cierpliwie przy użyciu zrozumiałego jezyka przedstawiała ofertę oraz tłumaczyła możliwości wynikające z Internetu mobilnego. Tłumaczyła proces uruchomienia oraz ewentualne odstępstwa od umowy. Miała wiedzę nt. pracy Internetu Plus z różnymi systemami operacyjnymi oraz zasięgu w różnych częściach Polski. Obsługa została przeprowadzona sprawnie. Pracownica wykazała się satysfakcjonującą mnie empatią. Usługa została aktywowana przed wyjściem z placówki. Internet po powrocie do domu zadziałał bezproblemowo.