Opinia użytkownika: Steve
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Rzadko robię zakupy w Bricomarche, tym razem byłem do tego zmuszony bo nie jestem zorientowany w tym mieście.Po wejściu mimo bardzo dużej ilości obsługi żadna z osób się ze mną nie przywitała a wydaje mi się, że jest to dobry standard jeżeli pracownik nie jest zajęty to powitać potencjalnego klienta.Udałem się w miejsce z kablami w poszukiwaniu grubego kabla audio. Niestety wybór jaki miałem to trzy rolki i to praktycznie trzy takie same, żaden naturalnie nie spełniał moich wymogów.Potrzebowałem jeszcze jednej rzeczy, co prawda trochę mi to zajęło ale w końcu znalazłem. Mój błąd, że nie sprawdziłem danego towaru na jakimś czytniku, okazało się przy kasie, że cena była dwukrotnie wyższa niż przy samym produkcie. Gdyby nie to, że bardzo się śpieszyłem i nie wiedziałem gdzie szukać jakiegoś alternatywnego sklepu to bym sobie ten zakup podarował.Niestety fakt braku zainteresowania ze strony personelu i niezgodność cen skutecznie popsuł mi humor.