Opinia użytkownika: Monisiolec
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Kolejki bardzo, bardzo długie. Jednak nie ma co się dziwidzić, jeśli kompetencje personelu pracującego przy kasach jest jaka jest - to i kupno jednego biletu trwa 15min. Chciałam ostatnio kupić bilet, jednak nie na standardową, najkrótszą trasę między dwiema miejscowościami, lecz nadkładając, z pewnych względów, kilometrów, jadąc okrężną trasą. Wiedziałam, że wyjaśnienie o co mi chodzi może być trochę skomplikowane, dlatego przygotowałam się i wydrukowałam wcześniej trasę podróży. Przy kasie pokazuję kasjerce kartkę z wydrukowaną trasą i proszę o dwa bilety: jeden od Wrocławia do końca tej trasy, drugi zaś tylko do miejscowości X (będącej na tej trasie). Jakież to było trudne do zrozumienia dla tej biednej kasjerki! Kupowanie biletów u tej pani było jedną wielką irytacją z mojej strony, musiałam dosłownie 5 razy powtarzać o co mi chodzi, mimo że wszystko było na kartce, łącznie z miejscowościami pośrednimi, przesiadkami, godziną przyjazdu - odjazdu, typami pociągów itp. Jeśli mając czarne na białym takie informacje oraz wytyczne co do biletu z mojej strony kasjerka nie potrafi sobie poradzić, to wiedza i kompetencje personelu są na naprawdę niskim poziomie, stąd moja niska ocena.