Opinia użytkownika: Agata_935
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Niedawno przeprowadzaliśmy w mieszkaniu gruntowny remont łazienki, co było powodem naszych częstych wizyt w sklepie Castorama. Na nasze nieszczęście okazało się że panel kabiny prysznicowej miał skazę fabryczną. Po wcześniejszej rozmowie telefonicznej z konsultantem, z której dowiedzieliśmy się, ze możemy wymienić w sklepie tylko jedną-zepsutą- część, bez konieczności wymieniania wszystkich pozostałych, udaliśmy się z takim zamiarem ponownie do sklepu. Spotkaliśmy się z miłym przyjęciem i zrozumieniem, jednakże pan, który był odpowiedzialny za sprawdzenie i wydanie nowego towaru chyba nie do końca był zadowolony z wykonywania tej czynności. Przyniósł on kartony z magazynu i po przecięciu taśm izolacyjnych, nie czuł się zobowiązany do sprawdzenia zgodność i zawartość kartonu. Trzeba było dokonać tego samemu, co dla osoby nie znającej sięna tej branży nie jest łatwym zadaniem.