Opinia użytkownika: Dominika_389
Dotycząca firmy: OleOle.pl
Treść opinii: Miesiąc temu zakupiłam w sklepie OleOle lodówkę. Dopłaciłam za dostawę w sobotę. W dniu planowanej dostawy czekaliśmy od 11 do 21 na dostawę, której nie było. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji mailowej ani telefonicznej o przyczynie braku dostawy. W sobotę i niedzielę infolonia jest nieczynna. W poniedziałek wysłałam maila z prośbą o wyjaśnienia, niestety po kliku godzinach oczekiwania odpowiedzi nie uzyskałam, więc zadzwoniłam. Pan powiedział "no wiem, że nie dostała Pani lodówki w sobotę, przepraszam, ale nic nie mogę na to poradzić". Zażądałam dostawy w bieżącym dniu (poniedziałek), na co Pan odpowiedział, że dopiero w środę mogę dostać lodówkę, bo tak mają harmonogram dostaw ustawiony i w zasadzie to ich to nie interesuje, że wszystkie produkty z zepsutej lodówki mam u sąsiadów. W ramach rekompensaty chciałam by lodówkę wniesiono i rozpakowano, czego w standardowej dostawie nie ma. Niestety na to nie mogłam liczyć, bo rekompensata za brak dostawy w terminie mi się nie należy, chyba że sobie dopłacę. Chciałam zwrotu dopłaty za dostawę w sobotę, poinformowano mnie mailowo, że owszem mi się zwrot należy. Tydzień temu przesłałam numer konta wraz z danymi do przelewu i do dnia dzisiejszego tego zwrotu nie dostałam. Jeśli chodzi o cenę i towar nie mam zarzutów, ale obsługa klienta to żenada. Kontakt z klientem zerowy - sama musiałam dzwonić, kontakt mailowy fatalny - trzeba się dopominać o odpowiedź (Pan na infolinii mnie zapytał - "a to ja mam Pani na maila odpisać?"). Nadmieniam, że do tej pory nie poinformowano mnie dlaczego nie dostałam lodówki w sobotę i kiedy otrzymam zwrot pieniędzy. Mam wrażenie, że pracownicy nie mają pojęcia o kontaktach handlowych i kulturze w handlu.