Opinia użytkownika: Adam_813
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Podszedłem do kasy biletowej i odruchowo, nauczony doświadczeniem w pkp, że chęć płatności kartą należy zgłosić przed zakupem biletu, zapytałem czy jest taka możliwość. Pani kasjerka, mimo mojego pozytywnego nastawienia, nie odwzajemniła uśmiechu. Nie ukrywała zdenerwowania i machnęła ręką w stronę szyby z lewej strony stanowiska kasowego, na którym były widoczne naklejki organizacji płatniczych, których jednak nie musiałem widzieć zbliżając się do kasy. Podczas obsługiwania mnie (wstukiwania danych na ekranie), pani kasjerka mówiła coś do osoby w pomieszczeniu, co wyglądało jak gdyby komentowała moje pytanie o płatność karta. Kupowałem bilet z Wrocławia do Gliwic i wyraźnie powiedziałem, że interesuje mnie połączenie przez Kędzierzyn Koźle gdzie miała się odbyć przesiadka. Niestety pani albo tego nie usłyszała, albo zajęta rozmową nie zauważyła, że coś mówię, o czym przekonałem się dopiero podczas kontroli biletów, gdy okazało się, że mój bilet jest nieprawidłowy i muszę dopłacić lub zmienić plan połączenia. Mimo, że zakup biletu odbył się sprawnie i bez kolejki, zachowanie pani kasjerki pozostawia wiele do życzenia.