Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cinema City
Treść opinii: Plusy za: rewelacyjną obsługę klienta przy barku z przekąskami (chciałem zamówić nachosy) . Pan wypytał o wszelkie chyba możliwe opcje , zaczynając od najdroższych (co rozumiem z punktu widzenia firmy) Na koniec spytał nawet czy podgrzać herbatę Neste z butelki bo powiedziałem , że córka ma przeziębione gardło sic!!! Poza tym, PAn obsługujący barek zauważył kilka naprawdę drobnych śmieci na podłodze przed nim. Wyszedł z mopem i szybciutko to zgarnął. Ale wcześniej poprosił swoją koleżankę o to, by stanęła za ladą. Chociaż myślę, że wiedziałe, że wychodzi na chwilę, a nie było przed ladą akurat klientów.Para obsługujących wejście do sal kinowych (sprawdzali bilety) na nasz widok podeszła do miejsca sprawdzania i stali tam dobre 10 minut, mimo iż nie zdecydowalismy się na wejście. Wskazali numer sali bez mojego pytania (a byłem tam dopiero drugi raz i nie wiedziałem gdzie jest sala nr.1)Wszyscy byli mili i uśmiechnięci. Nawiązywali kontakt wzrokowy bez uprzedzenia z mojej strony.Czego niestety nie można powiedzieć o Paniach z kasy biletowej przy wejściu. Nawiązanie wzroku nastąpiło dopiero po dobrych kilkunastu sekundach od zobaczenia nas z córką. A staliśmy jako jedyni przez ten czas przed kasami. Ogólnie kupując bilet czułem zobojętnienie.Dlatego tutaj minus.Drugi minus i za to największy za śmietnik pod siedzeniami na sali nr. 1. Byliśmy na seansie o 20 i wiem, że być może to już późna pora, ale myślę, że ktoś z obsługi powinien przed każdym seansem chociaż trochę zgarnąć . Ale ogólnie ocena dobra. Mimo wszystko polecam.