Opinia użytkownika: dwa
Dotycząca firmy: eMAG (dawniej Agito.pl)
Treść opinii: Sklep agito.pl robił na mnie zawsze bardzo dobre wrażenie (pomimo, że nic tam nie kupiłem), być może dlatego, że często pojawiał się w porównywarkach cen. Bardzo ucieszyłem się, gdy poszukiwany przeze mnie właśnie produkt pojawił się w Agito w bardzo dobrej cenie. Był DOSTĘPNY, więc zamówiłem go bez wahania. Jakież było moje rozczarowanie, gdy po kilku dniach oczekiwania dowiedziałem się, że produktu nie ma i nie będzie. Wiedziałem, że takie rzeczy się zdarzają, ale nie sądziłem, że jest to możliwe w Agito. Czuję się wprowadzony w błąd: sklep albo kłamie w sprawie dostępności, albo przyjmuje więc zamówień, niż jest w stanie zrealizować. Być może to taka strategia marketingowo-promocyjna, że wystawia się produkt w dobrej, ale nierealnej cenie, zaprzyjaźnione porównywarki cen natychmiast prezentują to na szczycie listy, ludziom "wpada to w oko", a później informuje się nielicznych naiwniaków o problemie z dostępnością. Trudno powiedzieć, czy Agito jest godne polecenia, dla mnie jest niewiarygodne i sugerowałbym ostrożność.