Opinia użytkownika: irena_45
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Podjechałam na stację aby zatankować. Gdy tylko zatrzymałam się przy stanowisku do tankowania i wysiadłam z samochodu, podszedł do mnie pracownik stacji i zapytał czy mi pomóc. Chętnie zareagowałam i powiedziałam: bardzo bym prosiła. Ponieważ mam problem z tankowaniem paliwa szczególnie gdy wlew paliwa znajduje się z drugiej strony. Pan zapytał jaki rodzaj paliwa ma być i poleca rodzaj paliwa V-Power. Podziękowałam za zatankowanie i udałam się do kasy. Przy kasie zostałam bardzo szybko i miło obsłużona. Kasjer zapytał mnie czy posiadam kartę Clubsmart? Odpowiedziałam, że nie posiadam. Kasjer zapytał czy mi taką kartę wyrobić potrwa to chwilę? Obawiałam się, że zajmie mi to dużo czasu. Ale zostałam mile zaskoczona, ponieważ wyrobienie karty trwało kilka minut. Kasjer wypełnił za mnie wszystkie dane, do mnie należało tylko zostawić podpis i zbierać punkty. Podziękowałam i pożegnałam się słowami do widzenia.