Opinia użytkownika: Anita_147
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Hipermarket Leclerc jest jednym z najczęściej odwiedzanych przeze mnie tego typu sklepów w mieście. Podczas przedostatniej wizyty kupiłam tam buty, które - po dłuższym zmierzeniu w domu - okazały się kompletnie nieprzystosowane do mojej stopy. Postanowiłam zatem spróbować je wymienić, mimo iż sklep zastrzega sobie, że nie przyjmuje zwrotów nawet pełnowartościowych produktów. Panie w Punkcie Obsługi Klienta zgodziły się jednak mi pomóc i wymienić buty na inny model. Musiałam co prawda poczekać chwilę na decyzję i czas, kiedy któraś z pracownic będzie miała chwilę, żeby do mnie podejść i ostatecznie dokonać transakcji (z tego co zauważyłam, "zmianie" są tam na ogół dwie panie, które mają mnóstwo różnorodnych obowiązków, dlatego wcale się nie dziwię, że trudno im ze wszystkim zdążyć). Miejsce obsługi było z kolei zastawione wieloma rzeczami (pudła, papiery, folia), co nie sprawiało wrażenia ładu, choć zdaję sobie sprawę, że w supermarketach trudno utrzymać każdą strefę w idealnym porządku. Ważniejszy zatem jest dla mnie pomocny personel niż wygląd zewnętrzny stanowiska.