Opinia użytkownika: Kamil_778
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Będą po raz pierwszy po odnowieniu ww. oddziału PKO BP przeżyłem lekkie zaskoczenie. Przez wiele lat przywykłem do "starej wizualizacji i sposobu obsługi". Po przekroczeniu progu placówki zobaczyłem tłum rozzłoszczonych ludzi siedzących na krzesłach i patrzących na siebie z wyrzutem. Dotychczas wszystko funkcjonowało w postaci stojącej kolejki do kas i okienek obsługowych. Teraz mamy siedzące miejsca i automacik z biletami. Chwytasz karteczkę z numerkiem np. A390 i patrzysz ile osób jest przed tobą. A tu niemiła niespodzianka... skoro można posiedzieć to można też wolno obsługiwać i proponować wszystko co się da dla Klientów. Słyszę informację: Numer A283, Stanowisko 11... Ufff tylko 100 osób przede mną.... Jakoś ta ewolucja przeszła w rewolucję