Opinia użytkownika: Celina_15
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: Często robię zakupy w tym sklepie. Produkty spożywcze wykładane są na półki na bieżąco. Jeżeli szukam czegoś to poproszona osoba z personelu sklepu zaprowadzi do konkretnej półki z określonymi produktami. Ciepłe, pachnące bułeczki wypiekane na miejscu, mięso i krojone wędliny na stoisku obsługowym. Jeżeli do kasy ustawi się kilka osób, natychmiast jest komunikat o dodatkową kasjerkę. Super warunki, ale pomimo takich zalet dostrzegam kilka minusów.Zdarza się, iż cena na rachunku za dany produkt jest różna w porównaniu do tej na metce cenowej na półce. Nie sprawdzam każdego produktu skanerem. Kilkakrotnie zauważyłam taką różnicę dochodzącą nawet do kilku złotych. Mogłam oddać produkt i kupić go w innym sklepie, ale jakiej idei służy takie wprowadzanie w błąd klienta?Drugim minusem jest nowy parking samochodowy, duży, przestrzenny, ale bardzo niepraktyczny. Należy przejść spory kawałek do pomostu łączącego oba parkingi, podnieść wózek na wysoki krawężnik (załadowany towarem trochę waży). Wyjazd z parkingu tylko z nakazem jazdy w prawo. Może była możliwość połączenia obu parkingów kładąc metr asfaltu drogi łączącej?