Opinia użytkownika: Patryk_256
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Jakość obsługi w tym sklepie oceniam przeciętnie. Odwiedzam go regularnie i za każdym razem przy wejściu napotykam na lekko chaotyczną atmosferę. Czasami koszyki nie są wystawiane przy wejściu, czasami proces mycia podłogi lub wykładania towaru uniemożliwia przejście albo dostanie się do regału, a czasami działa tylko jedna kasa, kiedy kolejki sięgają kilkunastu metrów. Asortyment to w większości odpowiedniki konkurencyjnych produktów, których ceny są niższe i niestety najczęściej idą w parze z jakością. Zdarza się również, że brakuje danego produktu i jest on wystawiany jedynie co jakiś czas. Wadą Biedronek jest również brak terminali, co determinuje klientów do używania gotówki i nie raz przysparza problemów z wydaniem reszty. Tak czy inaczej, personelowi nie można odmówić braku kompetencji. Pracownicy mimo, iż często na ich twarzach gości częściej zmęczenie i stres niż uśmiech, to zawsze są pomocni i odnoszą się do klienta uprzejmie. Polecam osobom, dla których głównym kryterium zakupu jest niska cena.