Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Udałam się do Empiku tylko,aby odebrać przesyłkę ze sklepu internetowego Smyk, nie miałam w planach żadnych zakupów w tym sklepie.Udałam się do punktu odbioru przesyłek, gdzie zostałam skierowana przez jednego z pracowników. Pani która mnie obsługiwała, była usmiechnieta i miła, odpowiedziała bardzo rzeczowo na szereg moich pytań związanych z wymiana i zwrotem. Celnie zauważyła, że odbierałam odzież dziecięcą, a więc pewnie posiadam dzieci. Zaproponowała mi nowy poradnik dla rodziców, który sama osobiście przeczytałą i uważa iż jest bardzo dobrz i napewno przydatny. Dobra znajomość sprzedawanego asortymentu, nie nachalne doradztwo i dobra obserwacja klienta czyli mnie, rozpoznanie potzreb o której sama niewiedziałam poraziła mnie i w efekcie końcowym zdecydowałam się na ten poradnik .W miedzyczasie jeszcze Pani przedstawiłą mi ofertę książek dla dzieci i szereg innych poradników. Wychodząc ze sklepu nie tylko nie miałam uczucia, że mnie ktoś przysłowiowo" naciągnął", ale byłam nawet wdzięczna za uświadomienie mi ze tej książki ja potzrebuje! Jak dla mnie rewelacja!