Opinia użytkownika: Pedro_5
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Jakość obsługi, a system motywacji... Do niedawna, kiedy zasady przyznawania nagród były czytelne zdecydowanie chętniej dodawałem opinie odnośnie poszczególnych sklepów i miejsc obsługi, od pewnego czasu coś się radykalnie zmieniło. Jeszcze przed zmianą graficzną strony po napisaniu 30 kolejnych opinii nie został mi przyznany status super obserwatora, po napisaniu maila czekałem kilka tygodni i nigdy nie doczekałem się odpowiedzi. Następnie dokonana została zmiana wyglądu i jakiś krótkotrwały konkurs z jakimiś niby nagrodami, z których nikt nie wiedział czego się może spodziewać. Fakt niby sprawdzania opinii chyba tylko w teorii ponieważ opinie dodawane przeze mnie dodawane są chyba automatycznie. Dużo wcześniej było to jeszcze lepiej zorganizowane, ponieważ można było uzyskać ocenę w skali 1-3 pkt za opinię, a teraz wystarczy że napisze się jakieś dyrdymały, a punkty i tak dochodzą i to bez znaczenia co się napisze. Jedyny plusik to odrobinę lepsza szata graficzna, choć komu przeszkadzała stara? a jeśli coś nie przeszkadza to po co to zmieniać?