Opinia użytkownika: Celina_15
Dotycząca firmy: Elektor
Treść opinii: Zakupiłam tusze w sklepie internetowym ELektor i jakież było moje zaskoczenie, gdy po kilkunastu dniach okazało się, że drukarka przestała drukować. Uruchomiłam procedurę reklamacyjną. Kilkakrotnie dzwoniłam na podany numer telefonu, nagrałam informację w jakiej sprawie dzwonię z prośbą o kontakt. Jednak nikt do mnie nie oddzwonił przez kilka dni. Z firmą porozumiałam się dopiero mailowo. Odesłałam kartridż, okazało się, że jest on pusty. Jakież było moje zaskoczenie w tym momencie, ponieważ zawsze wystarcza tuszu na około dwa miesiące. Nasza rozmowa mailowa była bardzo nieprzyjemna, pan był bardzo opryskliwy i twierdził, że zużyłam cały tusz w kartridżu, chociaż mnie wydaje się to nie możliwe. Reklamacja została odrzucona. Trudno. Zaproponowałam odkupienie mojego "pustego" kartridża, ale pan już nie odpisał. Szkoda, że są tacy nieuprzejmi i nieuczciwi sprzedawcy w sklepach internetowych.