Opinia użytkownika: tetryk
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Będąc przejazdem w Warszawie robiłem zakupy w ARKADII. Nieopatrznie zajrzałem do Carrefur'a w Centrum handlowym Arkadia. Kupiłem cztery przedmioty. Pan "na kasie" zrobił dwa błędy w paragonie! Dwa błędy przy czterech przedmiotach! Zwróciłem uwagę. Dowiedziałem się, że aby odzyskać nadpłaconą sumę muszę udać się do Biura Obsługi Klienta. Poszedłem. Pracowała jedna "niemrawa" osoba. Byłem drugi w kolejności. Na obsługę czekałem 25 minut i to tylko dlatego tak "krótko", że przyszła jeszcze jedna pracownica. Klientka stojąca za mną nie wytrzymała nerwowo i zrezygnowała z reklamacji. Ja postanowiem być cierpliwy. Wytrzymałem i odzyskałem swoje pieniądze. Nie polecam Carrefur w CH Arkadia.