Opinia użytkownika: Anna_4607
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Placówkę odwiedziłam, ponieważ miała dobrą ofertę lokat bankowych. Zanim to zrobiłam, dobrze się przygotowałam: sprawdziłam godziny otwarcia banku, dobrze zapoznałam się z regulaminem i tabelą oprocentownia interesującej mnie oferty i wypłaciłam z innego banku gotówkę. Gdy dotarłam na miejsce, okazało się, że pracownik który był w banku nie mógł mi założyć lokaty. Musiałam poczekać na innego pracownika, który miał być za ponad godzinę. Zdecydowałam się wrócić później. Przedtem jednak postanowiłam zadzwonić do banku, by upewnić się, że tym razem faktycznie załatwię sprawę. Numer był zajęty, ale pracownik zaraz oddzwonił. Wyjaśniłam o co mi chodzi. Okazało się, że pracownik jednak do godziny zamknięcia banku nie zdąży wrócić, ale mógł się ze mną spotkać później. Był piątek i nie chciałam trzymać gotówki przez cały weekend w domu. Zatem byłam skłonna umówić się na spotkanie. W dalszej części rozmowy wynikło jednak, że spotkanie będzie bezcelowe, bo pracownik nie może przyjąć gotówki. Pieniądze mogłam wpłacić, ale tylko przelewem. Ze względu na późną godzinę i czas na dotarcie do innego banku, nie było to już z mojej strony możliwe. Pozostało mi czekać do poniedziałku i wtedy udać się do banku.