Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Chciałam przedłużyć lokatę, więc wybrałam się do oddziału Getin Banku. Akurat trafiłam na dobry moment, bo w banku nie było kolejki i tylko przy 1 stanowisku trwała obsługa innego klienta, a dwa stanowiska obsługi były wolne. Jedna z pracownic zaprosiła mnie do podejścia do siebie i rozpoczęła obsługę. Doradca zaproponował mi otwarcie konta osobistego, ale podziękowałam, bo mam konto w innym banku, a tutaj mam tylko lokatę. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie, co mnie bardzo cieszyło, bo w oddziale było nieprzyjemnie duszno i za gorąco. Na koniec obsługi doradca zapytała czy może mi jeszcze w czymś pomóc i miło pożegnała uśmiechając się przy tym. W oddziale było czysto i jasno i za gorąco.