Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_3924

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: Posiadam abonament w plusie i robiąc zakupy w C.H Pestka zauważyłam salon tej sieci. Jets to małe ale przytulne pomieszczenie, był ruch i była kolejka ale cierpliwie czekałam ponieważ chciałam wyjaśnić kwotę na fakturze mojego abonamentu, Pani która mnie obsługiwała twierdziła że nie może wejść na moje konto i mam sama sobie sprawdzić online. skierowała mnie do salonu w którym podpisywałam umowę, uważam że to nie miłe traktowanie klienta, pomimo iż czekałam ok 15 min nic nie udało mi sie załatwić, uważam że to było typowe zagranie zbywania klienta bo przecież sprzedawca powinien udzielić takiej informacji, tym bardziej że w innym salonie i też W APS udzielono mi tej informacji, wystarczy tylko chcieć....