Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Jeden z najlepszych hipermarketów spożywczych w kwestii jakości obsługi Klienta na terenie warszawy. Kompetentna i grzeczna obsługa. Świetnie funkcjonujące kasy samoobsługowe, co na tle innych hipermarketów wypada bardzo zadowalająco. Teren sklepu czysty a towary na półkach uporządkowane. Niestety wielu brakuje, jednakże nie ze względu na opieszałość pracowników zajmujących się ich wykładaniem na półki bowiem widnieją informacje o brakach w magazynach. Z reguły oczywiście istnieją towary zamienne ale może to czasem stanowić pewną niedogodność, gdy np. takich nie ma, typu zakwas na żur. Nad wyraz miła obsługa na stoiskach na stoiskach nie-samoobsługowych (ryby, sery, mięsa) - służą pomocą i doświadczeniem również w aspektach wykraczających poza obowiązki pracy, np. przy doradzeniu, który z produktów będzie najlepszy do określonego dania. Jedynym nieco odbiegającym standardem miejscem są toalety, które są czyste i pięknie utrzymane jednakże nie posiadają papieru toaletowego oraz mydła do rąk.