Opinia użytkownika: mo_1
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: W niedzielne popołudnie udałam się do sklepu Decathlon, celem zwrócenia zakupionego 12 dni wcześniej stroju kąpielowego. Udałam się bezpośrednio do punktu oznaczonego, jako "reklamacje i zwroty" przy którym stały dwie panie. Zostałam niezwłocznie obsłużona i mimo, że oczekiwałam pytań o przyczynę zwrotu, żadne takie pytanie nie padło. Pani przyjęła ode mnie towar, wykreśliła go na paragonie, zapytała, czy życzę sobie zwrot na kartę, czy w gotówce, po czym oddała mi paragon, ponieważ znajdowały się na nim również inne zakupy i wręczyła mi kwotę zwrotu. Następnie udałam się na halę sklepu, niespiesznie obejrzałam interesujące mnie produkty. Nie zostałam przy tym zaczepiona przez pracowników, celem propozycji pomocy. Po około godzinie, z jednym zakupem w postaci okularów do pływania podeszłam do kasy, gdzie kasjerka nie powitała mnie, skasowała towar, nie zapytała o kartę Decathlon. Podałam jej kartę, następnie gotówkę, ona natomiast nie użyła żadnych słów grzecznościowych odbierając i podając mi kartę i pieniądze. Odeszłam od kasy i opuściłam sklep.