Opinia użytkownika: Karina_110
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Otrzymałam wiadomość, że przez cztery kolejne dni w CCC dla członków klubu przygotowany został rabat 10% na kolekcję wiosenną. Ucieszyłam się bardzo, ponieważ "upatrzyłam" sobie kilka rzeczy i w tej sytuacji mogłam sobie coś kupić. Wybrałam się do jednego ze sklepów CCC w moim mieście, ale okazało się, że nie ma tam niestety torebki, którą chciałam kupić. Wszystkie zostały wyprzedane. Pracownica widząc, że bardzo zalezy mi na jej zakupie zaproponowała, że zadzwoni do innego salonu i spróbuje mi pomóc. Wykonała kilka telefonów, ale bez oczekiwanego przeze mnie rezultatu. Poprosila mnie o numer telefonu i powiedziala, że gdy czegoś się dowie, zadzwoni. Ja tymczasem wsiadłam w samochód i pojechałam do kolejnego sklepu. Gdy zaparokowałam i już mialam wychodzić z samochodu, pracownica zadzwoniła do mnie, że dodzwoniła się do sklepu CCC w Galerii Auchan i poprosiłao rezerwację torebki. Podziękowałam i pojechałam we wskazane miejsce, Gdy powiedziałam pracownicom o co chodzi, od razu wyciągnęły torebkę spod lady. Pani były bardzo sympatyczne. Wyjaśniły, że za pośrednictwem strony internetowej można sprawdzić dostępność produktów, zadzwonić do sklepu i zarezerwować wybraną rzecz. Na pewno skorzystam z tej opcji w przyszłości, by nie krążyć po mieście w tę i z powrotem. Sklep był wysprzątany, buty i torebki ciekawie wyeksponowane. Czystość stanowiska kasowego także bez zarzutu. Obsługa przy kasie przebiegła sprawnie, mimo początkowych problemów z terminalem.