Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Mój samochód znowu domagał się zatankowania, więc podjechałam na stację BP, którą mam najbliżej domu. Na podjeździe był 1 samochód, więc miałam duży wybór dystrybutorów. Podjechałam pod 1 z nich i zauważyłam, że na ziemi jest trochę rozlanego paliwa. Sprawnie zatankowałam wybraną ilość paliwa i poszłam do sklepu zapłacić. W budynku sklepu było gorąco (przynajmniej na trasie wejście-kasy). Zostałam miło przywitana przez pracownicę, która najpierw standardowo zapytała czy będę brała fakturę czy paragon, zaproponowała zakup kawy i zapiekanki, co mogło obniżyć cenę za litr paliwa, sprawnie wykonała transakcję, a po zapłaceniu wydała fakturę i poinformowała o ilości punktów Payback za dzisiejszą wizytę. Na koniec obsługi pracownica pożegnała mnie miło, a ja skorzystałam jeszcze z myjki i umyłam sobie szyby w aucie przed odjazdem ze stacji.