Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: To w sklepie opolskiej Karolinki zakładałam moją kartę klienta i teraz KappAhl na bieżąco informuje mnie i myślę - swoich klientów klubowiczów o aktualnościach promocyjnych cen. Właśnie (7 II) przyszedł sms zapraszający do sieci tych sklepów na wyprzedaż z 20% rabatem w dniach 9-10 luty. Sklepy KappAhl do tanich nie należą i obniżka 20% to niewiele, zwłaszcza, że większość ich asortymentu jest produkowana w Chinach i dodatkowo znakowana znakiem firmowym. Mam spódniczkę z której jestem zadowolona ale podczas prasowania zobaczyłam metkę od ”China”, kupiłam ją też podczas wyprzedaży 50% i wtedy płaciłam 46,99 zł , w pełnej cenie bym się nie skusiła. Dlatego uważam, że 20% to żadna atrakcja tym razem ale uznanie za przesłaną informację i zaproszenie, dzięki temu jestem na bieżąco i nic mnie nie omija.