Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Triumph
Treść opinii: W sklepach Triumph była akcja "Wymień swój stary biustonosz na nowy z rabatem 20%". Postanowiłam więc zajrzeć do jednego z salonów. Zaraz po wejściu zostałam zauważona i powitana przez pracownice sklepu. Rozejrzałam się wśród asortymentu i podeszłam do jednej z pań zapytać o konkretny model biustonosza, który chciałam zobaczyć. Pracownica znalazła mój rozmiar i podała mi stanik oraz zaproponowała przymierzenie go. Gdy byłam w przymierzalni, ekspedientka wróciła do mnie i zapytała jak leży ten biustonosz, pomogła wyregulować ramiączka i zaproponowała majtki do kompletu. Pracownica widząc moje niezdecydowanie podkreśliła zalety tego modelu biustonosza, ale nie była bardzo nachalna i nie przekonywała mnie na siłę, tylko dała czas na przemyślenie. Zdecydowałam się jednak na zakup, a skłoniła mnie do tego również akcja wymiany stanika. Sprzedawczyni sprawnie wykonała transakcję i zapakowała mój zakup do torebki, a na koniec miło pożegnała i zaprosiła do kolejnej wizyty.