Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Do infolinii próbowałam się dodzwonić, ponieważ zablokowała mi się karta dostępu do tv cyfrowej. Zadzwoniłam na infolinię, z telefonu komórkowego na kartę. Dopóki ominęłam wszystkie "punkty dostępu", odsłuchałam melodię oczekiwania na konsultanta środki na koncie mi się skończyły. I tak jest za każdym razem. Żeby jednak rozwiązać mój problem, poszłam do punktu obsługi klienta, w którym podpisałam umowę, na ul. Legnickiej, "młoda istota" o pustawym spojrzeniu stwierdziła, że nie może mi pomóc, że muszę sama się dodzwaniać do infolinii. Na nic jej były moje tłumaczenia, że dodzwonić się nie sposób, mając telefon na kartę. Potem poszłam do oddziału przy ul. Chrobrego i tu, na szczęście, spotkałam kompetentna i miłą obsługę. Dziewczyna wyjaśniła mi, skąd wziął się mój problem, sama zadzwoniła na infolinię, za swojego telefonu. I zanim doszłam do domu, już miałam telewizje. Wniosek? Jedna firma i różne punkty partnerskie, w których poziom obsługi diametralnie się różni.