Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W poszukiwaniu monitora zajrzałem i do tego sklepu. Niestety "sparzyłem się" po raz kolejny. Pomimo, że obsługa jest w miarę fachowa i miła (uśmiech służbowy No. 5 i heja do klienta, ale jednak jest), to doczekać się ich pomocy... eony upływają. Grupują się oni przy stanowisku kasowym, ale kiedy podchodzi tam klient, każdy nagle zaczyna robić coś niesamowicie ważnego. Mało tego, kiedyś chciałem tam kupić TV i dosłownie odbiłem się od rolet wejścia, bo pomimo, że godzina otwarcia minęła 20 minut wcześniej, pracownicy krzątali się po sklepie i widzieli, że ja i jeszcze innych paru klientów chcemy wejść, ociągali się z otwarciem - wtedy nawet uśmiechu firmowego i zwykłego przepraszam za opóźnienie zabrakło. Tak więc obsługa ogólnie klientem gardzi, póki się takie pracownika nie przydybie gdzieś, skąd uciec nie potrafi i nie ma wyjścia jak tylko obsłużyć. Wtedy da się coś z nich wycisnąć.