Opinia użytkownika: Paulina_1187
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: restauracja ma ciekawą ofertę i dobry smak potraw. Ale już z porcjami jest gorzej. Podczas ostatniej wizyty w lokalu zamówiłam pizze, gdy kelnerka przyniosła zamówioną potrawę moją uwagę zwróciła wielkość pizzy - jak na mój gust bardzo minimalna. kelnerka wytłumaczyła mi, że taka jest oferta restauracji. Potem przez dłuższy czas zastanawiałam się czy faktycznie otrzymałam pizze z podwójnym serem z jakim zamówiłam. Pewności nabrałam przy płaceniu rachunku w którym uwzględniono dodatkową opłatę, jednak według mojej oceny (już wcześniej zamawiałam taka pizze bez dodatkowych pozycji) nie różni się ilością składników od podstawowej oferty. Szczególnie żenującą rzeczą którą obserwuje od dłuższego czasu w tej restauracji jest to, że chwilkę po otrzymaniu zamówienia kelnerka jakby liczyła do trzeciego kęsa i podchodzi z zapytaniem czy smakuje. W tym momencie klient jest w sytuacji mocno krępującej, mając w ustach jedzenie musi mówić z pełną buzią - co jest niekulturalne. Tak samo nie kulturalne jest przeszkadzanie podczas jedzenia. Skoro ktoś idzie do lokalu i chce coś zjeść to oczekuje spokoju. Dlatego takie sztuczne wyuczanie personelu zachowań i obsługi klienta wychodzi bokiem i właścicielowi oraz klientowi. Nikt nie lubi sytuacji gdy ktoś zmusza go do prawienia komplementów. Czy smakuje może zapytać mama w domu a nie kelner tuż po podaniu dania. Na opinie jest czas potem. Natarczywe zachowania wymuszane przez pracodawców na pracownikach względem klientów nie są dobre.