Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Wybrałam się do jednego z salonów sieci Orange aby zmienić abonament na kartę. Bardzo uprzejma pracownica punktu poinformowała mnie że musi na infolinii uzyskać kod który aktywuje moje przejście z abonamentu na kartę. Po połączeniu powiedziała pracownikowi w jakim temacie dzwoni. Po czym oddała mi telefon. I tu już uprzejma obsługa się skończyła. Pracownik infolinii zapytał dlaczego rezygnuję z abonamentu. Usłyszałam że teraz to dzwonienie nie będzie mi się opłacało bo na kartę jest drożej. Próbował mnie namówić do pozostania przy abonamencie. Kiedy odpowiedziałam że jestem zdecydowana usłyszałam że chyba do mnie nie dotarło że to mi się nie opłaca. Po tych słowach powiedziałam że to jest koniec naszej rozmowy i w tej chwili przekazuję telefon pracownicy punktu. W słuchawce usłyszałam tylko ok. Przyznam, że jeszcze się nie spotkałam z tak żenującym podejściem do klienta. Załatwiłam sprawę. Rozmowa była nagrywana, pracownik się przedstawił wyraźnie. Zamierzam złożyć na niego skargę. Zastanawiam się też nad zmianą sieci.