Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Byłam klientką tego punktu około dwa tygodnie temu. Na moje nieszczęście doszło do finalizacji umowy, jednak pani, która mnie obsługiwała była totalnie niekompetentną osobą. Na wszelkie moje pytania odpowiadała, że nie da się tego zrobić, obiecywała niski abonament, ale nie poinformowała mnie, że to abonament na 48 miesięcy. W rezultacie podpisałam umowę na 24 miesiące, ale okazało się, że abonament jest o kilka zł wyższy niż poinformowała mnie pani w punkcie (spostrzegłam to dopiero na fakturze). Nigdy już nie wrócę do tego punktu i nikomu go nie polecam. (Podałam fałszywą datę wizyty w punkcie, gdyż chciałabym pozostać anonimowa dla pracowników punktu w Wieliczce). Gdy na następny dzień odwiedziłam salon na ul. Kalwaryjskiej pracownik po wysłuchaniu mojej relacji załamał ręce, ale nie mógł mi już nic pomóc.