Opinia użytkownika: Paulina_1244
Dotycząca firmy: Naturia
Treść opinii: Jestem stałą klientką drogerii "Naturia".Zazwyczaj robię zakupy w Centrum Handlowym Marino,tam też jest drogeria tej sieci sklepów;natomiast tego dnia bliżej i po drodze miałam do Magnolii.Zakupy rozpoczełam około godz 19.Celem zakupu był podkład SKIN BALANCE 30 ml Naturalny(Pierre Rene International).Strefa wejścia była czysta widać było dostepne koszyki,Ja udałam się dosyć szybko po swój produkt..Sklep jest ulożony nieco inaczej niż ten,w którym zwykle robię zakupy i miałam problem z odnalezieniem towaru.Na sklepie była jedna pracownica,która była zajęta zażyłą rozmową z pracownikiem ochrony i było mi niezręcznie im przeszkadzac.Cierpliwie poczekałam,aż może ktoś z personelu się pojawi.Po jakis 4 minutach z zaplecza wyłoniła się młoda dziewczyna.Grzecznie zapytałam się gdzie leży mój produkt.Pani mimo iż grzecznia,ale nie potrzebnia próbowała mnie zbyć mówić ze takiego produktu nie prowadzą.Oczywiście nie miałam zamiaru się z nią sprzeczać i zaczełam szukać zamiennika.Niiestety pułki były skromnie zaopatrzone.Były pustki.Nie widziałam potrzeby,aby dalej przebywać na sklepie.Wychodząc mijałam jedną czynną kasę i około 6 osób w kolejece.Jestem bardzo niezadowolona z wizyty.Niedawno przeprowadziłam się i mieszkam bliżej Centrum Handlowego Magnolia i ucieszyłam się jak dowiedziałam się,że będe miała blisko do Naturii,bo tylko tam kupuje kosmetyki.Mają przystępne ceny.Produkty,które nie wszędzie można dostać tak jak mój podkład.Z przykrością muszę stwierdzić, że chyba jednak bede wolała jechać kawałek dalej ,ale jednak do sprawdzonego sklepu,gdzie nigdy nie spotkałam się z brakiem asortymentu i z obojętnością obsługi.