Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Czasów, kiedy przyjeżdżałem tu na szybkie zakupy w miłej atmosferze już nie pamiętam. Od dłuższego czasu obserwuję systematyczne pogarszanie się jakości obsługi i sceny znane dotąd a filmów z lat 80-tych. Normą stał się widok czynnej tylko jednej kasy i kolejka kończąca się w drugiej połowie sklepu oraz pracownice krzątające się po sklepie, które ani same od siebie ni widzą takiej potrzeby ani nie reagują na interwencje klientów, żeby otworzyć drugą kasę. Biada temu, kto przy kasie odważy się wyrazić swoje niezadowolenie z tego powodu bo jeszcze usłyszy kilka bezczelnych słów od kasjerki. Obecnie przyjeżdżam tu tylko jak muszę i z nadzieją, że tym razem będzie lepiej. Niestety najczęściej wchodzę, zobaczę kolejkę i wychodzę bo szybciej będzie pojechać do następnego sklepu niż stać w tej kolejce.