Opinia użytkownika: Kirenne
Dotycząca firmy: matras.pl
Treść opinii: Lokal jest raczej średnich rozmiarów., natomiast dobrze pomyślany, jeżeli chodzi o pewne elementy wystroju. W niektórych miejscach, gdzie nie ma regałów z półkami zostały przylepione plakaty właśnie pokazujące takowe. Dziś z okazji Dnia Kobiet wiele książek zostało objętych dodatkowym rabatem. Jest osobna wysepka z bestsellerami i nowościami. Między niektórymi regałami jest trochę mało przestrzeni. Trochę brakuje tego, żeby gdzieniegdzie przysiąść i przeglądnąć książkę. Mimo wszystko te małe uwagi rekompensuje obsługa w sklepie. Spędziłam dość dużo czasu w księgarni i bardzo często byłam pytana przez różne osoby z personelu, czy aby nie potrzebuje pomocy. Co najważniejsze pytania były zadawane w ten sposób, że na prawdę dało się wyczuć serdeczność personelu, a nie nachalnie wyklepaną formułkę. Każdy był rozpoznawalny poprzez fioletowe firmowe koszulki. Plus dla jednego z Panów, który wskazał fajne tytuły. Wykazał rzeczywiście znajomością branży :) Gdy szukałam określonego gatunku nawet jedna z pracownic została poproszona (chyba przez kierowniczkę), żeby coś znalazła dla mnie też z pozycji z rabatem. Przy kasie zostały zaproponowane dodatkowe produkty, np. zakładka do książek, czy też ciekawie kolorowo opakowana herbata. Mimo niezbyt dużej powierzchni sklepu muszę przyznać, że pracuje tam dużo osób. Dzięki temu każdy może liczyć na pomoc w zakupach. Co więcej także można skorzystać z komputera, gdzie na stronie księgarni dodatkowo można wyszukać książki i ich dostępność. Już przy kasie zdziwił mnie lekko fakt, że należy zebrać w ciągu maksymalnie 2 lat paragony na min 500 zł, żeby otrzymać kartę stałego klienta. W sumie, jeżeli ktoś jest molikiem książkowym to pewno jest to możliwe i rzeczywiście będzie to karta STAŁEGO klienta.