Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Do salonu przyszłam podpisać umowę, oraz kupić tel. Na obsługę mojej osoby czekałam co najmniej 30 minut, ponieważ było zbyt mało personelu w stosunku do ilości klientów. Pani obsługująca mnie udzieliła mi odpowiednich informacji, aczkolwiek wiele z nich musiała dopiero sprawdzać w systemie, a nie pytałam o rzeczy "z kosmosu". Niestety w salonie nie było dostępnych wszystkich modeli telefonów, które były zawarte w ofercie. Po podpisaniu umowy i zakupieniu telefonu chciałam kupić pokrowiec na telefon i wybrałam sobie jeden. Niestety przy płaceniu okazało się, że cena pokrowca jest wyższa, niż cena widoczna na półce. Pani obsługująca poinformowała mnie, że "ktoś musiał przewiesić pokrowiec" i wcale nie zamierzała sprzedać mi go po niższej cenie. Spotkało się to z moim protestem, dzięki czemu otrzymałam rabat na ten pokrowiec i zapłaciłam cenę niższą niż ta widniejąca na półce.