Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Sklep Netto, który odwiedziłam jest to obiekt wolnostojący. Na parkingu przed sklepem jest specjalny boks na wózki. Wózki były ładnie poukładane i poprzypinane, na ziemi również panowała porządek. Przy wejściu na salę stał pojemnik z aktualnymi ulotkami i stojak na małe koszyczki, zabrałam koszyczek i ruszyłam na salę. Na sali sprzedażowej panował porządek, produkty były poukładane, z widocznymi cenami. Przeszłam do działu z owocami i warzywami produkty, były świeże, ładnie poukładane z widocznymi cenami. Dział z pieczywem nie odbiegał od przyjętej normy. Dział przemysłowy nie odbiegał od standardów, produkty były ładnie ułożone z widocznymi cenami. Po realizacji mojej listy zakupów udałam się do kasy. Przede mną do kasy były 3 osoby (otwarte 3 kasy na 4). Gdy nadeszła moja kolej, kasjerka przywitała mnie tradycyjnym „dzień dobry” i przystąpiła do kasowania produktów, po wykonaniu tej czynności wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty, a następnie kwotę reszty, paragon wraz z resztą dała mi do ręki, żegnając się ze mną.