Opinia użytkownika: Katarzyna_3915
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Zacznę od wiedzy personelu na temat wybranych przeze mnie artykułów. Jako pierwszy wybrałam szampon do włosów. Po ok.3 min. podeszła do mnie uśmiechnięta p.Ania i spytała w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szamponu i odżywki do włosów kręconych. P.Ania pokazała mi serię z firmy Nivea a następnie zachęciła mnie do zakupu produktów do stylizacji włosów z tej samej linii. Spytała czy może jeszcze w czymś pomóc, oddalając się dodała iż jest do mojej dyspozycji w razie potrzeby.Następnie udałam się wybrać maskarę. Czekałam dość sporą chwilę ciągle się rozglądając ale niestety dwie panie były zajęte układaniem towaru i rozmową między sobą. Dopiero kiedy podeszłam i poprosiłam o pomoc p.Kasia podeszła ze mną do stoiska firmy Bourjois i wskazała mi jej zdaniem najfajniejszy tusz. Troszkę zawiodła mnie jej pomoc ponieważ nie spytała jakie mam oczekiwania co to maskary. Podała mi tylko tusz i wróciła do swoich wcześniejszych zajęć.Na końcu udałam się do apteki po lek na katar dla dziecka. Obsługiwała mnie p.Aneta (zero uśmiechu) spytała mnie czy ma być syrop czy coś do nosa. Powiedziałam, że raczej do noska. Podała mi pierwszy lek z półki (Nasivin Soft) powiedziała że to jest fajne i spytała czy może być. I to wszystko o nic więcej nie spytała, ani ile dziecko ma lat ani nie powiedziała jak używać.Ogólnie tylko zachowanie p.Ani było ok. Reszta personelu była zła że musi rozmawiać z klientami. Pani na kasie chyba p.Kasia była bardzo miła i uśmiechnięta. Zaproponowała mi skorzystanie z super promocji.Towar na półkach był dostępny, ładnie wyeksponowany i czytelnie opisany. Wyraźne ceny.