Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: W hipermarkecie Real, na stoisku ogrodniczym chciałam kupić ziemię do kwiatów. Był dosyć duży wybór w zależności od rodzaju, jak i wielkości opakowania. Niestety, przy żadnym nie było ceny. Podeszłam do pracownika stoiska i zapytałam o cenę. Odpowiedź brzmiała beztrosko - "nie wiem", po czym pracownik kontynuował układanie towarów na regale. Zapytałam ponownie - "jak to pan nie wie?" Pracownik wskazał ręką w nieokreślonym kierunku - proszę sprawdzić na czytniku. Poinformowałam go, że ceny powinny się znajdować przy towarze, a nie z każdym produktem klient powinien biegać po sklepie i sprawdzać na czytniku. Pracownik jednak stwierdził, że jeżeli w sklepie są czytniki, to nie ma potrzeby umieszczania cen na regałach. Chcąc nie chcąc, załadowałam 10 kilogramowy worek do wózka i udałam się na poszukiwanie czytnika. Na szczęście cena mi odpowiadała, więc nie musiałam wracać do stoiska, aby wyładować towar z powrotem. Nie miałam czasu, aby wyjaśnić tę kwestię z przełożonym ww pracownika, ale wg zdrowego rozsądku chyba jednak ceny powinny być na artykułach pomimo czytników, gdyż ciężko sobie wyobrazić, aby klient biegał po sklepie i sprawdzał ceny.