Opinia użytkownika: Karolina_1459
Dotycząca firmy: Aldi
Treść opinii: Postanowiłam dzisiaj zrobić zakupy w markecie Aldi. To były moje pierwsze i ostatnie zarazem zakupy w tym sklepie. Sklep z zewnątrz imponuje swoją wielkością, jednakże po wejściu do środka okazuje się, że jest tam dużo niewykorzystanej przestrzeni. Ilość towaru jest nieadekwatny do ogromu sklepu, przez co wydaje się klientowi, że w tym sklepie niczego nie ma. Ceny produktów są dość wysokie. Zrobiłam podstawowe zakupy typu chleb, cukier, jogurty, jakiś ser i szynka na chleb. Za to wszystko zapłaciłam prawie dwa razy więcej, niż w innych marketach. Największa niespodzianka spotkała mnie przy kasie. Gdy przyszło do płacenia za zakupy okazało się, że nie można tam płacić kartą. Wydawało mi się to bardzo dziwne, duży sklep, niemiecka marka a płatność kartą jest niemożliwa. Kasjerka zapytała mi się czy mam gotówkę, odpowiedziałam, że owszem ale nie wystarczy ona na wszystkie produkty i chce z kilku zrezygnować. Kasjerka w dość opryskliwy sposób odpowiedziała, że mogłam wcześniej zapytać czy można płacić kartą a teraz ma dodatkową prace, żeby usuwać jogurty z mojej listy zakupów. Odpowiedziałam, że taka informacja powinna znajdować się na drzwiach wejściowych sklepu, albo bezpośrednio przy kasach. Nie odezwała się ani słowem.Oprócz tego incydentu nie mam zbyt wielu zastrzeżeń co do tego sklepu.