Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Poszłam do Deichmanna zareklamować buty, bo po dwóch miesiącach chodzenia pękła podeszwa. Przyszłam z pudełkiem, a tu Pani obsługująca, z mina „nie podchodź”, stwierdzała, że, po co przyniosłam pudełko przecież oni nie prowadzą tu składu makulatury. Na moje stwierdzenie, że w innym sklepie chciano, aby obuwie przynieść do reklamacji z pudełkiem stwierdziła, że mogłam zapytać przy zakupie (skąd mogłam wiedzieć, że będę reklamowała buty). Przyjęła buty i kazała mi wybrać sobie inne, a że sezon obuwia zimowego się już skończył i panie były zajęte chowaniem butów zimowych, byłam zmuszona wręcz wyrywać im pudełka z rąk. W końcu wybrałam buty i podeszłam do kasy, kazano mi podpisać reklamację (Pani sprzedająca zachowywała się tak jakby robiła mi łaskę). Zawsze miałam dobrą opinię, co do tego sklepu, tak przyjęto moją reklamację, ale sposób jej przyjęcia był dla mnie nie do zaakceptowania.